Spørsmål & Svar

Nedenfor har vi samlet de vanligste spørsmål & svar. Klikk på et spørsmål for å se svaret. Finner du ikke det du det du søker etter kan du logge inn på din personlige supportside og kontakte oss.

Levering

Du bør motta pakken innen syv dager etter bestilling. Dersom du har registret en epostadressen, mottar du en epost som inneholder pakkens sporingsnummer så snart gaven din forlater lageret vårt. Ved hjelp av dette nummeret kan du spore hvor pakken oppholder seg. Du kan også kontakte kundeservice for å sjekke levering. Dersom det er gått mer enn syv virkedager, kan du kontakte kundeservice
Du bør motta pakken innen syv dager etter bestilling. Dersom du har registrert epostadressen din, vil du motta en epost som inneholder pakkens sporingsnummer så snart pakken forlater lageret vårt. Ved hjelp av dette nummeret kan du spore hvor pakken oppholder seg. Du kan også bruke kundeservicelenken for å få mer informasjon om levering.
Pakken ligger på postkontoret i 14 dager. Deretter returneres den til avsender.
Pakken bli levert på nærmeste postkontor. Du mottar en melding når pakken kan hentes. Dersom du har angitt mobilnummer, vil du først motta to SMS og så en påminnelse via epost.
Nei, pakkene vil ikke bli videresendt. De returneres til avsender. Pakken vil ikke bli sendt på nytt.
Du bør motta pakken innen syv dager etter bestilling. Dersom du har registret en epostadressen, mottar du en epost som inneholder pakkens sporingsnummer så snart gaven din forlater lageret vårt. Ved hjelp av dette nummeret kan du spore hvor pakken oppholder seg. Du kan også bruke kundeservicelenken for å få mer informasjon om levering. Dersom det er gått mer enn syv dager, kan du kontakte kundeservice via epost (support@joyfulgiftcard.no) eller ringe +47 69143700.
I henhold til gjeldende regler må den som henter pakken vise legitimasjon ved henting dersom dette ikke er mottaker.
Nei, pakken kan kun leveres til hjemmeadressen din og hentes på nærmeste postkontor. Joyful Giftcard bruker denne leveringsmetoden fordi det er det mest miljøvennlige alternativet.
Nei, det trenger du ikke. Vi bruker epostadressen din til å sende deg en bestillingsbekreftelse etter at bestillingen din er registrert. Når gaven sendes fra lageret vårt, sender vi deg en epost som inneholder pakkens sporingsnummer, slik at du kan følge leveringen. Mobilnummeret ditt brukes kun for å sende en SMS til deg, og dette kan redusere leveringstiden med et par dager. Du mister denne informasjonen dersom du velger ikke å angi epostadresse og/eller mobilnummer.

Logg inn

Siden dette ofte avhenger av internettforbindelsen din, ber vi deg forsøke igjen litt senere. Dersom problemet vedvarer, kan du kontakte Joyful Giftcards kundeservice ved å sende en epost til support@joyfulgiftcard.no eller ringe +47 69143700.
Kortet har allerede blitt brukt, eller du har angitt feil kortnummer. Kontroller nummeret, og prøv igjen. Dersom problemet vedvarer, kontakt kundeservice for mer informasjon.
Gå til nettsiden www.din-gave.no. Angi kortnummer under ”Løs inn ditt kort”. NB: Husk å bruke store bokstaver. Klikk så på "løs inn". Velg gave. Angi kontaktinformasjon. NB: Du kan kun angi hjemmeadresse. Vi leverer IKKE til forretningsadresser.
Dersom du synes det er vanskelig å velge gave på nettet, hjelper vi deg gjerne. Ta kontakt med Joyful Giftcards kundeservice på +47 69143700. Du kan velge mellom en rekke gaver, og vi anbefaler at du ser på produktutvalget før du ringer oss.

Produktutvalg

Nei, du kan ikke endre bestillingen din. Så snart registreringen er bekreftet i butikken, vil bestillingen automatisk bli plassert i systemet vårt og kan ikke endres.
Nei, du kan kun velge de produktene som vises i butikken. Likevel kan det hende at utvalget vil endre seg i løpet av kortets gyldighetsperiode.

Retur og klager

Dersom gaven ble levert på riktig måte til angitt adresse, kan den kun sendes på nytt dersom du betaler for frakt og ekstra omkostninger. Dette er for å dekke våre kostnader. Dersom vi har gjort en feil, vil vi sende gaven på nytt gratis.
Ta kontakt med Joyful Giftcards kundeservice i løpet av åtte virkedager dersom det er feil på produktet eller det er skadet eller ødelagt på annen måte. Vi tar kontakt med deg i løpet av to virkedager. Mangelfulle produkter kan returneres gratis. En artikkel kan kun returneres etter at en klage er registrert hos Joyful Giftcards kundeservice i henhold til gjeldende regler.

Kontakt Joyful Giftcard via telefon +47 69143700 eller www.din-gave.no.

Eventuelle klager må registreres innen åtte virkedager. 
Pakken ligger på postkontoret i 14 dager. Deretter returneres den til avsender. Den kan også ha blitt returnert på grunn av feil innkommende levering. Kontakt kundeservice for mer informasjon. Gaven kan sendes deg på nytt dersom du betaler for frakt og ekstra omkostninger.
Dersom den artikkelen du har mottatt tilsvarer beskrivelsen på www.din-gave.no kan den ikke byttes. Ta kontakt med Joyful Giftcards kundeservice i løpet av åtte virkedager dersom det er feil på produktet eller det er skadet eller ødelagt på annen måte.
Dessverre kan du ikke bytte gaven i en annen størrelse. Bestillingen er endelig.
Kontakt Joyful Giftcard via telefon +47 69143700 eller www.din-gave.no. En artikkel kan kun returneres etter at en klage er registrert hos Joyful Giftcards kundeservice i henhold til gjeldende regler.